(0)

ОПЛАТА та ДОСТАВКА

ОПЛАТА

 

 -Готівковий розрахунок.

 Оплата готівкою проводиться в магазинах в національній валюті.

 

 -Безготівковий розрахунок.

 Оплата товару можна здійснити через касу банку, мобільний додаток, або термінал.

 Для оплати товару необхідно оформити заявку і дочекатися рахунок-фактуру від нашого менеджера (ціни вказані без  ПДВ).

 

 -Оплата частинами від ПриватБанк та Monobank.

 Оформлення покупки в «Оплату частинами» та «Миттєва розстрочка» відбувається online, не потрібно йти до банку або   їхати до нас. Покупку Ви підтверджуєте в мобільному додатку вашого банку.

 

ДОСТАВКА

 

 -Ви можете забрати замовлення зі складу самостійно.

 

 -Замовити доставку кур'єрською службою Нова Пошта, Міст Експрес та Делівері (за тарифами перевізника, за рахунок покупця)

 Товар відправляється тільки після 100% оплати.

 Після надсилання, Вам прийде повідомлення з номером декларації.

 При отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.

Умови гарантії

Підприємство виробник надає гарантійне та сервісне  обслуговування.
Підприємство виробник гарантує якісну роботу дверей при дотриманні споживачем правил транспортування, зберігання, інструкції з монтажу та умов експлуатації (в упаковці товару вкладено гарантійний талон де прописані умови гарантії, зберігання та транспортування – обов’язково ознайомтесь!)

 

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

 

Повернення товару

Ми працюємо відповідно до закону про захист прав споживачів, що дає змогу повернути або обмін товару впродовж 14 днів із дати покупки.

Оскільки інтернет-магазин доставляє товар на всій території України, то відлік цього терміну ми починаємо не від дня замовлення й оплати товару, а від дня отримання товару поштою.

Для повернення, звісно, буде потрібен поштовий документ про доставку (рахунку-фактура/товарна накладна).

Відповідно до статей 9 Закону про захист прав споживачів ви маєте право обміняти або повернути придбаний у нас товар упродовж 14 днів із моменту купівлі за таких умов:

-Заміні або поверненню підлягають тільки нові та невикористані предмети, які не мають слідів експлуатації (потертості, подряпин, тріщин та інших пошкоджень).

-Товар не зібраний і не вбудований і його зовнішній вигляд збережений. не була порушена цілісність упаковки товару. -Повний комплект товару, етикетки та виробничі маркування збережені.

-Надається відповідний документ, що підтверджує придбання товару (товарна накладна або рахунок-фактура)

 

Під час повернення товару вартість транспортних послуг дорівнює вартості доставки й оплачується покупцем.

За безплатної доставки, покупець оплачує повернення товару по тарифах перевізника.

 

Попередження! Якщо замовлення дверей індивідуальний (нестандартні варіанти), згідно з Постановою Кабінету Міністрастрів України від 19.03.1994 No 172 (прил. 3) (списник товарів належної якості, що не підлягають обміну (повернення)).

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.